Visste ni att..

Att jag vill - Åka till ''host host'' hahah :D
Att jag lyssnar mest på - Det mesta.
Att jag pratar -  Svenska
Att jag inte gillar - Spindlar 
Att jag gillar att - Träffa nya människor  
Att jag alltid kommer att - Vilja träffa en person
Att sist jag grät var - var för väldigt längesedan, minns inte.
Att min mobiltelefon är - en väldigt dålig mobil, men det funkar att sms och ringa :)
Att när jag vaknar på morgonen - Vill jag typ ligga kvar i sängen.
Att innan jag går och lägger mig - så tänker jag på allt möjligt. 
Att idag har jag - Varit i skolan, fotat, åkt buss, åkt spårvagn, lyssnat på musik och ätit.
Att jag just nu tänker på- Två personer, haha :D
Att i morgon kväll ska jag - Har inget planerat än..
Att i morgon kommer jag - Vara i skolan och inte gör något vettigt.
Att jag hoppas - Att sommaren 2010 kommer bli fett grym, mycket sol.
Att jag verkligen vill - att 2010 ska bli ett bra år
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0