Mitt år- 2009

Tänkte berätta lite om vad jag gjorde under 2009. Lite sent kanske men bättre sent än aldrig.
Januari

Kommer inte ihåg så mycket a den månaden så jag gjorde nog inget speciellt.

Februari


Första gång på typ 7år som jag var hemma på sportlovet, brukar åka skidor på lovet,min mamma fyllde även år.
Åkte med min kompis till Stockholm sista helgen på lovet, fredag den 13 åkte vi. Rätt kul.
Vad mer gjorde jag denna månaden? Typ inget.  Jo jag firade min kusin som fyllde 18.

Mars

Vad gjorde jag då? inget speciellt? Det var nog bara en vanlig månad, min bror, pappa och farfar fyllde år.

April

Det var väll i April som Påsklovet var om jag inte minns fel. Då åkte jag, min bror och pappa till Dubai, riktigt najs. Bodde i en as fin lägenhet vid vattnet (creeken)
Träffade även en familj där nere som min mamma och pappa lärde känna när vi bodde i Dubai när jag
var mindre. Gulliga ungar dom har, träffade bara två ( bröderna). Systern var på någon fest typ.
Sen var det la inte så mycket mer som hände.

Maj

Jag kommer typ inte ihåg något av denna månaden. Det var då som våren började närma sig om den inte redan hade kommit. Jag började allt mer längta till sommaren och tänkte att denna sommar skulle bli bra. Denna månaden fick jag reda på om jag hade fått ett sommarjobb av komunen eller inte och jag fick ett :). Men inte den perioden som jag ville ha.

Juni
Denna månaden skulle jag på möte för sommarjobbet och det gick inte att byta period :(
Fick sommarlov och var typ hemma den första vecka på lovet. Sen när det var midsommar åkte jag upp till Stockholm och där fick jag träffa min kusin. Såg '' Vi hade iafall tur med vädret'' för första gången :)
Kommer ihåg att jag och min kusin på midsommar gick till en midsommarståg där det var lite folk och så såg vi en snygg kille, eller aa min kusin såg. Det regnade den dagen. Sen nästa dag tror jag det var gick jag och min kusin vilse och gick runt och runt och kom till den dära midsommarstången fyra gånger, arga vart vi. Hängde med min kusin hem sen och det var mer än kul. Vi tog lite kort och var vid en lekpark som låg en liten bit från en killes hus, min kusin tyckte han var sååååååååå snygg. Där spenderade vi mycket tid. Haha. Jag såg några åka i en epa och ville själv ha en för jag trodde jag skulle vara cool då.
Badade gjorde vi också, najs.

Juli
Jag skulle börja sommarjobba och det regnade nästa varje dag så jag fick sluta tidigare :)
Det var ju ingen som ville spela minigolf när det regnade ute, så vad skulle jag och den andra sommarjobbaren göra?
Var där i fyra veckor. Under den första veckan hade jag besök från Stockholm och träffade två tjejer för första gången, inget jag ångrar. Var på liseberg med dom. Jag och den ena tjejen var på liseberg tills dom stängde.
Lite tråkigt att jag jobbade när de var här.
En fredag tog jag ledigt från jobbet och åkte upp på tordagskvällen upp till Stockholm. Åkte moppe nästa varje dag till jobbet.

Agusti

Bara en vecka kvar på sommarjobbet, skönt för jag tyckte inte alls det var så kul. Det regnade nästa varje dag och jag fick göra samma sak varje dag.Dagen efter min sista dag på jobbet åkte jag och min pappa till Sicilien, fett najs. Måste bara säga att det var en riktigt rolig resa. Bodde på ett jättebra hotell även om det rummet vi fick först var jättelitet. Men vi bytte så vi fick ett mycket bättre rum med balkong och sånt, tyvärr inte mot havet men det gjorde inte oss något.
Det var runt 30 grader varje dag, stranden var vid hotellet. Maten var jättegod, frukost och middag ingick så det var ''gratis''. Första dagen tror jag det var tog jag och min pappa våran hyrbil till ett ställe och åt middag, helt ok.
En dag åkte vi till Vulkanen Etna, inte riktigt min grej men en rolig sak. Man kan ju inte bara ligga och softa vid poolen, ahah :)

Sen när jag kom hem var det typ två veckor kvar tills jag skulle börja skolan, kom ihåg att jag började senare
än alla andra, skönt.
När skolan hade börjat fick man se alla ettor som hade börjat på skolan någon dag innan, lite svårt att se vilka
som var ettor eftersom nästa alla ettor är så himla långa.

September

Skolan hade börjat dra igång på allvar. Det var nu det började, vi fick lite läxor och sånt, icke kul.
Inte så mycket mer hände denna månaden.

Oktober

Det var nu som man började lite smått så längta efter höstlovet, för varje dag som gick längtade man mer efter ett lov.
En dag när jag precis hade hunnit komma till skolan och lämna min jacka i skåpet brann det i en toalett. Så det blev inga lektioner
den dagen, inte nästa dag heller. På fredagen var det något informationsmöte i skolan där rekton pratade och så.
Sen någon vecka senare blev det höstlov och jag åkte upp till min kusin efter skolan en fredag.
Kommer ihåg att vi var ute en del på lovet och att vi smsade en kille från min mobil och låssades att jag jobbade på
ungdommsmotagningen och ville ge han gratis kondomer eftersom det var tre tjejer som hade kommit in och sagt
att de hade sex med han. haha :) taskiga vi var. Men han kille sa dagen efter att han bara hade skrattat åt det :O

Det var denna månaden som jag fick ''kontakt'' med en kille :) :) :) :) :)

November

Jag kommer typ inte ihåg vad jag gjorde denna månaden men det var väll massa läxor och sånt i skolan.
Jo min kusin kom hit och vi var i stan och såg Erik, Tove och Calle från Idol och så smsade jag en speciell kille för första gången :)

December.

Jag fyllde år och det var en del läxor och sånt i skolan.
Var och såg idol i göteborg och sen helgen efter åkte jag till Stockholm och såg Idol finalen, Jag blev glad för att Erik vann.
Det blev jullov och jag var hemma och firade jul med min bror, pappa, farmor och farfar. Sen åkte jag upp till min kusin och firade nyår där.
Så mycket mer hade inte hänt.

Det var mitt år, det jag kommer ihåg.

Kommentarer
Postat av: Tandfen

sv: tack detsamma!



hur mår du? =)

2010-01-08 @ 13:21:53
URL: http://theworkoutgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0