Erik och Calle :D

Internettet hos min mamma la av igår kväll så har inte kunnat skriva något för det
funkar fortfarande men nu är jag hos min pappa.

Idag har jag varit vid Media Markt där jag såg Erik och Calle sjunga.
Efter det stod jag i kö för Calles autograf eftersom att jag redan har Eriks.
Sen efter en stund kom min mamma och vi gick tillsammas till Calle och Erik.
Jag fick Calles autograf på hans CD som han har släppt och så tog min mamma en bild på han :)

Min mamma som stod brevid mig började prata med Erik eftersom att de har ätit middag tillsammas för
att min mamma chef känner Erik. Så sa jag till Erik att hon som stod bervid mig var min mamma och då
ville Erik ha en kram av mig :)
Min mamma har som sagt berättat lite om mig för Erik när de träffades och sagt att jag röstade många gånger
på han när idol finalen var och sånt och att jag var jätteglad för att jag typ stod en centimeter ifrån han när han
var i Göteborg.

Jag är jätteglad för att jag fick se Erik och Calle.
Om de uppträder i sommar ska jag åka och se dom, spelar ingenroll vart, ifall de är i Malmö, Göteborg
eller Stockholm eller någon annanstans i Sverige för jag ska se dem.

Bilder från dagen  kommer senare när jag har fått in dom på datorn :)

Kommentarer
Postat av: Amanda [f o t o & d e s i g n ]

sv; åh tack sötnos :)

2010-01-09 @ 20:13:33
URL: http://mandah.webblogg.se/
Postat av: jenny

jag ska oxå åka och se dom !:D

2010-01-10 @ 11:39:00
URL: http://elinochjenny.blogg.se/
Postat av: Hanna Sävhed Håkansson

snygg blogg! :)

2010-01-10 @ 13:57:49
URL: http://hannaaasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0