Diss/hiss

*Något som jag vill dissa är vintern. Egentligen borde jag hissa vintern men inte denna gången.
Någon dag innan jul och på jul och nyår var det jättefint väder, snön fanns och det var inte alls så jättekallt
så man kunde vara ute.
Men nu är det så att jag tycker att vintern har varit hör ett bra dag nu så den borde ta slut.
För engångs skull har det varit snö på vintern och nyår vilket är jättekul men när den forfarande är här det
funkar bara inte.

* Jag vill dissa att det är så långt kvar till sommaren. Varför kan det inte bara bli sommar nu? Jag och min 
  pappa kollade på resa till Sicilien igår och vi bara längtade, men så insåg vi att det typ är 1000år kvar tills
  vi kan åka iväg.




* Något som jag vill hissa är att jag har prao nu i fem veckor, finns inget som är bättre än att slippa skolan.
   Det bästa är att veckan efter min prao har jag sportlov. Känns som det kommer bli roligt att prao eftersom
  det kommer fotas och andra små roliga saker.


* En annan sak som jag också vill hissa är Calle och Erik från Idol. De båda är sjukt duktiga på att sjunga.
   Var och såg dem i helgen med min mamma, sen när de hade sjungigt så var det signering och jag ställde
   mig så klart i kön. När jag kom fram fick jag Calles autograf och en kram av Erik :)


Finns inte så mycket mer att dissa/hissa :)

Kommentarer
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Tack söta du :D Kul att du gillar den :)

allt bra med dig?

2010-01-11 @ 18:19:43
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: S.

Vad kul det skulle vara att åka till Sicilien.

2010-01-11 @ 18:48:49
URL: http://lookschic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0