Dagen..

Oj, har inte tänkt på min blogg så mycket idag.

Idag var det tänkt att jag skulle till stan för att kolla på ett par skor som jag kunde köpa men
det blev inget med det. Men så senare framåt eftermiddan ringer min pappa och frågar om
jag vill åka in till stan och fika med han, visst ville jag det. Hellre det än att bara vara hemma.
Så min pappa kom och hämta mig så åkte vi in till stan, vill bara säga att vi gick förbi en av mina favorit affärer. haha. Men iafall, så gick vi till Espresso House och fixa och satt där en stund sen åkte vi till Ica Maxi
och handlade lite.

När jag kom hem blev det att kolla lite på Robinsson och så såg jag ett par skor som jag verkligen vill ha.
Måste åka till en affär imorgon och se ifall de finns, hoppas hoppas.

Nu när jag var inne på hemsidan och kollade på skor så såg jag att den skon jag vill köpa finns i flera andra färger.. gud vad svårt det kommer bli att välja färg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0