Hiss och diss.




* Jag vill dissa en sak och det är att jag och Liza typ aldrig träffas.
Vi har egna saker som vi gör på dagarna och så bor vi så långt ifrån varandra så
det blir att vi inte kan ses så ofta. Det brukar väll bli att vi ses någon gång innan sommaren
sen på sommarlovet och någon gång efter sommarlovet. Lite tråkigt, men nu försöker vi fixa
så att jag kommer upp till henne på något lov. Men hon är endå en sån himla härlig människa som
man blir glad av att vara med.

* En sak till som jag vill dissa är att det är sjukt långt kvar till sommarlovet. Frågan är hur jag ska
överleva denna termin med skola och allt. Får la vara duktig på lektionerna och plugga när jag är hemma
och sen gå och lägga mig tidigt. Då kommer jag kanske klara mig. Måste minst ha åtta timmars sömn
för att klara en hel skoldag.




* New Yorker- En affär som har öppnats på torget.
Billiga och sjukt bra kläder, en t-shirt med coola tryck på kostar 99kr, inte alls mycket.
De säljer smycken,skor, väskor, t-shirts, jeans, byxor och lite andra små saker.
En sak som är bra är att de säljer både tjej och kill kläder så man kan hitta saker till båda könen.
Men en sak som är lite mindre bra är att jag tror att New Yorker kommer säker bli en ny fjortis affär.
Fjortisarna kommer typ bojkotta(dissa) Gina Tricot och handla här istället, synd.

* Snön- Det är väldigt mycket snö kvar men det verkar gå åt rätt håll, iafall där jag bor.
Snön har varit här lite väl länge nu så nu äre väll dags att säga hejdå.

* Sportlov- Det är sista veckan på praon nu och sen är det lov. Hur skönt är inte det på en skala 1-10.
När jag kommer tillbaka till skolan efter lovet har jag nog inte haft en riktigt skoldag på över åtta veckor.
För fem av dem har jag haft prao och sen innan hade jag nästa två veckors jullov och en veckas sportlov.
Jag ska inte klaga, för jag vet att det har varit en del i skolan och så för de som inte har prao.

Så ni som inte går på gymnasiet eller funderar på att byta program välj media. Då kanske ni också
får praoa som på min skola.
Kommentarer
Postat av: Lisa - flisafotar.blogg.se

Jag vet inte om jag har tackat för din kommentar som jag fick för några dagar sen, men jag gör det nu hur som helst.. tack! :D



New Yorker är jättebra! De har nästan lite för mycket snygga saker.

2010-02-14 @ 19:15:51
URL: http://flisafotar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0