Tre saker..

Så skönt att det är lov nu även om jag inte haft någon riktigt skola sen innan jullovet.
Har haft prao i fem veckor och innan de vardet jullov.


Tre saker jag inte kan leva utan är. Musik - Vad vore livet utan musik? Det skulle bli så mycket tråkigare. Musik sprider glädje, något som man kan dela med sig av. Om inte musiken fanns skulle radio och tv bli så mycket tråkigare. Familjen - De är något av det bästa man har. Jag kan säga nästa allt till mina föräldrar. Även fast man ibland bråkar med dem så gillar man dem inerst inne. Sommar - Det finns så mycket som man kan göra på sommaren. Bada, sola, cykla, åka utomlands, äta glass, midsommar, fika och så massa mer. Det är på sommaren som man slipper tänka på skolan och bara njuta av lovet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0