Fix/prao/hem.

Idag är det prao klockan 12 och jag orkar inte.
Alla andra på min skola som inte praoar har studiedag idag.
Men men jag får väll inte klaga för jag har inte haft några läxor eller prov på ett bra tag.

Nu ska jag fixa mig och sedan ta bussen och spårvagnen till praon.

Igår när jag skulle hem så tog jag spårvagnen från praon och så när spårvagnen var vid den
hållplatsen jag skulle av vid så gick jag inte av, utan när jag nästan var vid nästa hållplats kom
jag på att jag skulle av. Hur dum är man inte som glömmer att gå av vid rätt hållplats. Men som
tur var så två hållplatser efter den jag skulle av vid så gick jag av, brukar gå av vid den när
jag åker med en annan spårvagn från skolan så det gjorde inte så mycket.

Det är sånt som händer ibland.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0