Härlig dag.

Idag har jag varit vid Rädda Barnen med min grupp och klippt och sånna saker.
Sen så åkte jag hem och var hemma någon timme för att sedan ta bussen och åka iväg
och få en ansiktsbehandlig. Hade fått de i julklapp av min mamma, riktigt skönt och värt vare :)


Efter det åkte jag hem till min mamma och så senare åkte jag och min mamma till Ica Maxi
där vi handlade lite.
Sen har jag väll inte gjort så mycket mer, bara tagit det lungt.
Imorgon är det fredag, vilket känns jätteskönt och jag ska nog bara ta det lungt i helgen,
har inget än sådär planerat.

Om någon vecka kanske jag ska sitta barnvakt, undra hur det ska gå... HJÄLP säger jag bara. Haha
needå. Men om jag ska vara barnvakt åt de jag tror de är så kommer de nog gå bra.
Har aldrig träffat dem men de gillar att spela tv-spel typ wii och sånt så det blir chill.
Då får ni som känner mig/ har mitt nummer smsa, kommer nog ha det ganska så tråkigt, ringa får ni
också göra, då blire bara kul.

Nu ska jag testa denna chokladen som jag fick idag.


Bild- Google.se
Kommentarer
Postat av: emma

svar; hihi visst är han, tack=)

2010-02-05 @ 11:16:13
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/
Postat av: Inela

Svar: Tack, vad glad jag blir! :)

2010-02-05 @ 12:29:39
URL: http://ilavadesigns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0