Ge mig sommar.

Ännu en gång då jag skaffar en ny blogg, men men.

Nu har jag tänkt att denna blogg ska innehålla massa foton som jag tar/har tagit.
En bloggdesign kommer att komma upp på bloggen så fort som möjligt när jag är klar.

Jag måste bara få säga en sak, jag saknar sommaren fett mycket.
Även om den svenska sommarvädret kanske inte alltid är det bästa så är det vid
denna årstid man kan ta massor utav bilder och bara leva sitt egna liv utan att ha
massor utav problem.
Nästa sommar kommer att bli perfekt tror jag.

Detta är vad jag vill göra sommaren 2010.

* Träffa min kusin.
* Träffa mormor och morfar.
* Bada, massor.
* Åka till Stockholm och träffa kompis.
* Äta glass, massor av glass.
* Fota mycket, snart får jag ett objektiv så de lär ju användas.
* Äta Hallon och Jordgubbar.
* Åka utomlands.
* Åka motorcykel ifall min mamma har skaffat mc-kort.
* Skratta och gråta.
* Vara uppe sent på kvällen.
* Glömma bort vilken dag det är.
* Och så massa massa mer.

Det var en del saker jag ville göra, mer hoppas jag och vill jag ska hända.

Kan bara säga att sommaren 2009 är en av de bästa sommrarna jag har haft på länge.
Så jag hoppas sommaren 2010 blir minst lika bra om inte bättre.

Denna bild på hästen tog jag i sommras när jag var hos min farmor och farfar.
Då cyklade jag och min farmor till en hästhage och fotade lite. Typ tre meter ifrån hästhagen,
alltså bakom mig där jag stod och fotade fanns det en hönsgård, fick även bilder där.
Slänger upp någon bild på hönsen senare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0