Humöret på topp!

Igår var jag iväg på gymmet och gymmade lite, känns skönt att ha varit där även om
jag har lite ont nu.
Det är bara 26dagar kvar tills jag ska åka till Barcelona.
Så i helgen blir det att plugga och så ska jag se om jag kan åka till torget  och köpa ett par skor
jag sett på en hemsida. Hoppas de finns för de är verkligen percis sånna skor jag vill ha.
Sen blir det inga mer skor för mig i vår/sommar.  För nu har jag tre par skor som jag kan gå
runt med hela våren och sommaren plus att jag har flipflops också :)
Ikväll så ska jag söka ett jobb wiieeehooo :)
Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Tack ska du ha! Du verkar fota väldigt bra :)

2010-03-05 @ 17:17:50
URL: http://thatsmyliife.blogg.se/
Postat av: Malin MJ

Fy faan vilka snygga skor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-15 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0