Rädd jag vart idag..

Har nog aldrig varit så rädd som jag var idag eller kanske men tror inte det.. hah :)

En gubbe kom och satte sig bredvid mig på spårvagnen och börja snacka med mig :O
Sen så tog han upp sin konstiga alkohol sprit och börja dricka och fråga var jag bodde..
Han ba säg sanningen nu.. Jag är lika snäll som dig så du kan ta det lungt.
Så när jag skulle av ville han av också av och så sa han att han skulle gå på samma buss som mig fast han skulle sitta längre fram på bussen så han inte skulle störa mig :O
Men jag hann stanna kvar på spårvagen och satte mig någon annanstans och ringde min kompis..

Asså seriöst, ofta man frågar någon var den bor om man inte tänker göra något och sedan vill åka samma
buss som den personen, det måste vara något fel på människan.

Vågade knappt åka förbi den hållplatsen som han gick av på.. men som tur var så var han inte kvar där när
jag skulle åka in till stan så jag slapp se han.
Om jag ser han någon gång igen och han pratar med mig och sånt så kommer det inte bli kul för han..

Dagen förövrigt har varit rätt bra.
Var i skolan idag från tio till ett ungefär, en timmes lunch inräknad också. Var i stan och träffade min kompis som jag inte sett sen innan jullovet och hennes kompis, vi kollade lite i några affärer och fikade.

Ska gå och se på tv nu och ha det gött hahahahahahahahahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0