Hej igen

Hej bloggen.

Har inte varit inne här på några dagar nu, har hela tiden varit sugen på att skriva något men inte
riktigt vetat vad jag ska skriva.

Vill mest bara säga att jag inte har glömt av bloggen och så men jag ville bara ta en lite paus från den.

Idag var jag i stan och så har jag gjortbort mig.
Hade kollat på villken buss jag skulle ta så tio minuter innan gick jag till busshållplatsen.
Sen när klockan var så mycket som den skulle vara så kommer det en buss och tänker lixom inte
mer på det. Men sen när jag går på bussen och visar min sms-biljett så tappar jag mobilen, DUKTIGT JOHANNA.
Märkte även på bussen att jag hade hoppat på fel buss så smart jag är.. haha.
Till slut kom jag till stan och där köpte jag ett linne på Jc, halva priset.

Var även på restaurang(stavning?) med min bror och pappa idag, hade typ ingen lust men jag hängde med endå.
Fett värt det.
Kommentarer
Postat av: Bill & Care

Tjena!

Lyssna på våran nyaste låt direkt på myspace, kommentera i våran blogg vad du tycker om den!

Tack så mycket! :)



http://Myspace.com/Bakfull

2010-01-06 @ 01:18:40
URL: http://baakfull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0