Skola- en lektion

Snart ska jag åka in till skolan för att ha en lektion och det är matte.
Känns ju lite onödigt sådär att åka in när det tar längre tid för mig till och från skolan men men.

Idag har jag varit i skolan och pratat med min Svenska lärare om svenska provet jag har nästa vecka.
Han sa att jag och en till som var med kommer nog klara provet om vi läser på det som han har sagt.
Sen efter det åkte jag och min pappa och fixade ett pass och id-kort till mig eftersom mitt pass går ut imorgon
och jag ska åka till Barcelona på påsklovet.

Gud vilket skönt väder det är ute, snart är det väll dax att skippa vinterjackan och ta på sig vårjackan.



Kommer ihåg i sommras när jag var i Sicilien med min pappa så var vi här(bilden)
och fikade nästa varje dag.

Men nu måste jag gå och göra mig ordning ska dra till skolan för en lektion, aja det tas ju säkert närvaro
så vill gärna vara där. Annars blir det väll skäll eller något, haha :)
Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ledsen för sent svar!



SV:Tack så mkt :D

2010-03-03 @ 15:27:46
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0