Sommar och sol

Hejhejhej..

Jag vet knappt vad jag ska skriva på min blogg, även fast jag vill skriva en massa saker.
Känner att jag har blivit väldigt dålig på att fota den senaste tiden, men har inte haft orken eller tänkt
på kameran. Men till helgen då lovar jag att jag ska fota lite och lägga upp någon bild på bloggen.



Jag saknar sommaren :(



Åh underbara vackra Sicilien. Vad jag vill tillbaka nu nu nu.
Kan inte fatta att det är sex långa månader kvar tills jag ska dit igen.
Men denna gång ska jag till en annan del av Sicilien så det blir väldigt kul.
Ni som inte har varit i Sicilien borde åka dit iafall en gång i livet, det kommer bli ett minne för livet.
Det kanske inte finns så himla jättemycket saker man kan göra där, iafall inte där jag var i sommras
men vädret är toppen, runt 30grader var det varje dag även jag som har svårt att få lite färg på kroppen
fick en del.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0