Ge lite tips/förslag

Imorgon ska jag och min pappa åka till Mediamarkt och kolla på lite
saker till min kamera, jag gillar ju att fota så det behövs lite nya saker
så jag kan ta bättre bilder.

Det finns så mycket saker jag skulle vilja köpa till min kamera.
Tillexempel Macro objektiv, reflexskärmar, olika filer, fjärrutösare.

En sak som är lite tråkigt med mig är att jag har en rätt bra kamera som man
kan få bra bilder med men ändå har jag noll fantasi, Jag vill lixom fota men
kommer inte på vad.

Någon som har något tips på vad man kan fota så man kan få lite rolig bilder?
Kommentarer
Postat av: Ubbesnubbe

Jag tycker att det är roligt att fota saker man tycker om. Jag har t.ex. fotat mitt favvo halsband med vit bakgrund. På halbandet står det ett litet meddelande. :) Det blir då envacker skugga och det ser levande ut. :)

2009-11-21 @ 00:18:39
Postat av: basej på s.s

JAg brukar fota lite vad som helst, för inte så länge sedan fotade jag bordet när jag hadde gjort chokladpudding med grädde :D såg ut som ett bomb nedslag!!

2009-11-21 @ 10:15:07
URL: http://johannanan.bloggsida.se
Postat av: Siri

På kvällen, blir altid shitsnygga bilder som man kan redigera ;D <3

2009-11-21 @ 10:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0