Fredag imorgon.

Fredag imorgon vilket betyder att det snart är helg och att jag börjar åtta imorgon.
Kolla bara på detta schema så ser ni hur min dag ser ut.
Andra dagar ser värre ut, går till halv fem någon dag och kvart över fyra :(

De orange färgade som är i slutet där det står PH är ingen lektion utan på min skola
har vi något som kallas PH-samtal och varje vecka så har man ungefär 15minuters samtal
med sin klassförståndare där man pratar lite om hur det går i skolan och sånt.

Kunde sett värre ut men jag är rätt nöjd med mitt schema om man bort ser från att jag
börjar klockan åtta imorgon, men med en rolig lärare så är det värt det.




MÅSTE FIXA DESIGN TILL BLOGGEN NU NU NU :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0