Yey :)

Imorgon är det skolavslutning vilket känns segt men skönt.
Ska bli så riktigt gött att få jullov nu efter denna hårda termin i skolan.

Känns lite ovärt att åka in till skolan för att typ bara sitta på en stol och inte göra något
med sin klass i typ en timma och sen åka hem igen.
Så imorgon efter skolan blir det att köpa en mössa och sen hem och fira jul med min mamma.
Fast jag vet typ redan vad jag ska få av min mamma i juklapp, men det är bara för att jag sa
till henne vad jag ville ha och hon ba om det är de du vill ha så visst.

Jag vill göra något roligt på lovet, inte bara ligga i sängen hela dagarna.
Några förlag på vad man kan hitta på?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0