Sjuk :(

Asså palla detta, jag har blivit sjuk, eller jag blev det igår :(
Jag vill inte vara sjuk på lovet, kan inte göra något då ju. Fett tråkigt och så.
Men nu tänker jag fixa mig lite och sen åka till torget för att köpa lite julklappar och kanske
något till mig själv om jag är snäll, hah :D

Efter det ska jag hem till min pappa och städa mitt rum och köpa lite saker så det kan
bakas lite hemma.
För imorgon är det som sagt julafton och då kommer min farmor och farfar till oss, mina kusiner
på min pappas sida har åkt utomlands.
Känns iafall som att snön kommer att hålla sig kvar till imorgon, det är riktigt najs för en vit jul
vill man ju ha.

Hoppas jag kan få åka till min kusin efter nyår och vara där några dagar eller så får jag ta och
komma någon annan gång men snart hoppas jag.
Om inte vi ses nu kommer vi typ inte ses förrän till sommaren och så jäkla länge tänker inte jag vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0