Shoppat idag.

Idag/igår(lördag) var jag på stan. Åkte först till Net On Net för att min bror skulle
ha något därifrån. Sedan så åkte jag in till själva stan för att gå till en affär som heter
Hollywood för att köpa en t-shirt. Såg tre stycken men det blev att jag köpte en och fick en.
Så den ena blir en liten juklapp :)

Efter det blev de en tur till Media markt för där skulle det kollas på objektiv till min kamera.
Blev att det köptes ett objektiv, det sista macro objektivet dom hade så jag ska få de i julklapp.
Fick även min väska idag som jag hade beställt för någon dag sen på Junkyard.

Slänger upp en bild på väskan imorgon för nu ska jag sova och chilla på läget.

Åh jag gillar t-shirtsen jag fick/köpte idag, vill ha dom nu nu nu, men jag får vänta någon dag.
Ska se om de finns på hollywoods hemsida så kan ni få se någon bild på dem.





Båda är ''tjej'' t-shirts som ni säkert ser på modellerna.

Kommentarer
Postat av: Inez

Gillar nog den översta mest ^^

Vilken är din favorit?



sv: Aha :)

2009-12-21 @ 16:38:21
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0