My day.

Vaknade idag av att min alarmet på min mobil ringde men jag stängde av det
och så hade jag fått ett sms av min pappa.

Nu så sitter jag vid datorn och lyssnar på Justin Bieber så sjukt bra han är.
Älskar låten Love Me men de andra är också sjukt bra.

Konstigt nog så gillar jag killar som typ åker skatebord eller det är så att nästa alla
killar jag gillar/har varit kär i åker/har åkt skatebord.

Börjar inte skolan förrän vid halv två idag så ska försöka plugga det sista nu och sen
åka iväg till Mediamarkt för att köpa hörlurar.

Men nu blev jag så sugen på att köpa en skatebord, hah.

Hur grym/Söt är inte denna brädan?
Den ska lätt bli min om jag köper en bräda.

Brädan är från hollywood.se
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0