Hah :D

Var på torget idag och skulle köpa lite julklappar till familjen.
Innan jag åkte dit sa jag till mig själv att jag inte skulle köpa något till mig själv, men det gick ju bra.
Köpte en mössa och en t-shirt till mig själv.
Hittade inget till min bror och mamma men min mamma för nöja sig med den ''dyra'' julklappen hon
ska få om någon dag när hon är hemma.
Köpte något till min kusin också. Vi har inte pratat om att ge varadra något i julklapp men jag
tyckte att hon skulle få något av mig. Jag fick ju så fina födelsedags presenter av henne när jag
fyllde år.

Nu ska jag städa mitt rum och sen gå iväg till Ica och köpa lite saker så jag kan göra pepparkakor.
Kommentarer
Postat av: C H R I S T I N - Foto & Design

Svar: Tack så jätte mycket! :) Allt bra med dig?



Kram

2009-12-23 @ 20:24:33
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: [sofia - foto & design]

Sv: Tusen tack!

Du får fortsätta kika in på bloggen för lite då och då kommer tips på hur man får så bra foton som möjligt ;)

GOD JUL på dig!

2009-12-24 @ 13:11:02
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0