Godisbutik

Måste bara säga en sak. Idag nu på kvällen innan maten så fick jag lite
pengar så jag skulle gå och köpa chips i godisaffären och när jag kom dit var det såklart
ingen där som skulle köpa godis, det är typ sten dött där varje dag. Men så såg jag att dom bara hade en liten liten påse med chips som det knappt var något i så jag fick köpa lite godis. ´
Oh inte har dom så mycket godis heller i den dära rätt stora affären, åh blir så trött på sånt.
Varför då ha en godis affär om dom knappt har något godis och annat liknande.

Snart så blir det kanske att gå in på Skype och snacka lite.

Btw så måste jag bli bättre på att ladda upp bilder på bloggen.



Chesecake är rätt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0