Tillbaka

Tillbaka efter bara en dag, hade ingen lust att skriva igår och så, något jag inte vill gå in på.

Idag så tog jag bussen hemifrån och åkte in till stan, där träffade jag två tjejer i min klass och
tog en buss med dem till en skola. Där skulle träffa tre klasser och ställa lite frågor till dem.

Verkade vara en jättefin skola och eleverna verkade jättesnälla och trevlig och så.
Blev att jag och två killar fick gå in i en klass och ställa frågorna där, as bra så fick de två tjejerna
ta en annan klass.
Sen när vi hade ställt frågor till de två klasserna hade vi en klass kvar så vi alla gick till den och ställde samma frågor. Det var en snygg kille i den klassen, kul att han kolla på mig och sånt.. :)
Tydligen vad jag hörde så går hans storebror på min skola.. :)


'' Gjorde det ont när du föll från himlen?''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0