Heeej

Sitter framför datorn med någon äklig cola, någon billig skit jag köpte, haha :D
Efter praon idag åkte jag till min Ica som ligger vid min pappa och där köpte jag en
sak till min mamma och sen så gick jag till blommaffären men hittade inget :(

Så jag åkte till torget där jag hittade lite saker som jag köpte. Köpte dock ingenting till
mig förut en äklig cola.
Jag är grym som klarar att åka till torget utan att köpa massa onödiga saker till mig själv.



Denna låten är sååå bra :D

And the world around us
won't stop turning tonight
I like I like
I'm losing control right now
but i feel its right
I like I like
we're caught in this moment
I won't let you go
and the world around us
won't stop turn tonight
I like I like I like I like

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej, haft en bra dag ? :)

Vad för kamera fotar du med ? :D

2010-02-11 @ 18:40:23
URL: http://hannasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0