yey

Idag så har jag varit i skolan, rätt seg annars så har det varit bra.
Slutade runt halv fyra idag så efter skolan åkte jag hem. Mobba mig inte för att
det finns spårvagnar i Göteborg och att jag åker i dom varje dag (nästan).

När jag kom hem så tog jag en macka, haha och sen så satte jag på datorn och pluggade lite
och lite andra saker.

Jag vill ha sommar för det är så kallt ute nu, ifall det ska vara vinter så tycker jag allt att det ska
vara någon snö ute och det är de ju inte :( Vill ju få lite julkänsla.

Min skoldator är fixad nu fast det går inte att ändra klockan eller ladda ner något program på den,
så himla dåligt. :(

Några bra låtar som jag brukar lyssna på just nu. 
 





 Fick inte in andra låtarna jag ville få upp men tre låtar går bra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0