Vill ha..

Nu har jag pluggat bra för idag.

Var nyss inne lite snabbt på topstreetwear.se och kollade lite och hittade lite fina saker.

Har lust att köpa ett par skor men jag har så himla många :( får ta och använda mina Reebook
lite nu också.

Dessa från Ed Hardy är sjukt fina fast det är kill modell.



Såg även dessa från Zoo York som jag trodde var tjej modell men icke.



Det fanns inte så många tjej skor men dessa var nog de snyggaste av alla tjej modeller.


Typ sånna här Vans har jag hemma fast röda som jag köpte för några år sen.
Fast jag har typ använt dom två gånger, hah. Men det är bara för att jag köpte för stor storlek på dom.
Inte så lätt när man ska köpa saker från nätet.
De är lite stora nu om jag ska ha på mig dom. 




Nu förstår jag inte riktigt varför jag köpte dom? trodde jag att jag skulle bli cool för att få äga ett par vans?
Tydligen så trodde jag ju det.

Ska ju till Stockholm nästa helg så då kan jag ju försöka gå förbi Topstreetwear om jag nu hittar dit.
Förra året när jag skulle dit så var det så himla svårt att hitta dit och väl när jag var där hade dom typ inget.

Måste bara få säga en sak att jag är snyggare och har en bättre stil än vad jag hadde för några årsedan
då jag köpte Vansen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0