Vilken rolig helg jag har haft.

Jag måste bara få säga att denna helgen har varit så jäkla bra.

Min kusin kom i fredas och då fick jag present för att jag fyller år på onsdag och så kollade vi på Idol
och bara tog det lungt framför TV:n.

På Lördan (igår) så vaknade vi och gjorde oss iorning och tog bussen in till stan för att gå runt lite
och sedan kolla på när de som gick vidare i Idol skulle vara i stan och uppträda.
Så vi tog bussen och när vi kom till stan så fick vi lite pengar och gick runt och kollade lite i affärer.
Gick runt i två affärer inne i Nordstan och köpte lite saker sen gick vi ut och skulle typ fika någonstans men
det var typ fullt överallt. Inte så konstigt när det är löne helg och att det snart är jul.

Sen gick vi in på hm vid kompassen och där så såg jag en tröja jag ville ha men hade inte tillräckligt med pengar
så lämnade tillbaka en t-shirt jag hade köpt.  
Inne på hm så smsade jag en person, kul att han visste vem jag var. Trodde inte han skulle lista ut det, hah :) <3


Men efter en stund gick vi in i Arkaden och så bestämde vi oss för att äta istället för att fika.
Efter det gick vi tillbaka in till Nordstan och gick bort dit där idolerna skulle uppträda men det var någon timme dit.
Så vi gick till Expresso House för vi var törstiga men där gjorde jag en tabbe, den dricka vi ville köpa var slut ochså frågade hon som jobbade där om vi ville köpa is latte istället men jag tyckte hon sa is glass så jag ba aa det kan vi ta och Liza tyckte det också, sen såg jag att vi hade fått is Latte.

Vi var så himla trötta efter några timmars på stan så vi försökte hitta någon bänk som vi kunde sitta på och vi hittade en, fett gött. Där satt vi en liten stund sen gick vi och ställde oss där idolerna skulle sjunga. Stod där i typ en timme.

När Idolerna hade sjungit gick vi till Terminalen och tog bussen hem.

Jag på bild då. haha.
Inte det snyggaste men så går det när man har varit på stan nästan en hel dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0