Snön har kommit hit.

Hur underbart är det inte nu då när snön håller på att komma hit till min stad?
Åh så härligt att det snöar så imorgon när jag vaknar ska jag ut och skotta snö om inte
någon av mina grannar hinner före.
Får verkligen hoppas på att snön ligger kvar tills julafton för snö på julafton vill man ju ha.

Klar som feansen att det blir att gå ut imorgon och ta massa bilder.
Snart kan man knappt kolla ut genom mitt fönster, gud så mysigt.

Imorgon är det vollyboll för hela skolan men jag vet inte om jag ska åka dit och kolla.
Känns lite ovärt att åka dit och bara kolla när jag ändå inte ska spela så då kan jag lika
gärna vara hemma och chilla på läget. Det känns som att jag har jullov nu, äre bara för
att alla andra har det och att det snöar så himla mycket? Kanske det.



En bild som jag tog förra året när det knappt kom någon snö.
Kommentarer
Postat av: Gisela

här har det också snöat massor:)

2009-12-21 @ 10:14:30
URL: http://swegizmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0