˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ

Tja bloggen.

Jag har varit duktig idag och pluggat. När det väl gäller så är jag duktig.

Hörde att en vänn till mig fick åka in med abulansen idag till sjukhuset :( hoppas
det blir bra så hon kan åka till Usa på torsdag.

Jag vill så gärna ha lov nu nu nu.. jag skulle kunna göra vad som helst för att slippa plugga och
få ett härligt lov.
Har typ inget planerat att göra på lovet förutom att jag ska fira jul med släkt.
Sen vill jag gärna göra en sak på lovet men vad det är tar inte jag upp här på bloggen.

˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ ˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ ˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ ˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ ˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ ˙˙nu ʌol ɐɥ llıʌ ƃɐɾ

Kommentarer
Postat av: Neha

Hur allvarligt var det med din vän?=/

2009-12-15 @ 02:44:25
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0