Julafton idag.

Idag är det som sagt julafton och många har la säkert fått några julklappar.
Jag fick mina julklappar i morse och i förrgår. Är nöjd med mina julklappar fast jag visste
vad jag skulle få.
Fast ena julklappen från min mamma har jag inte fått än men det är bara att ringa och
boka en tid så blir det super.

Denna julen måste nog vara en av de tråkigaste jularna men ändå inte.
Firade den med min farmor och farfar och det var ju kul.
När snön ändå är här tycker man ju att man borde få någon julkänsla men inte har jag fått det.

Nu ska jag gå och kolla på Anna Anka.

Hoppas ni alla andra har/haft en riktigt bra jul och njuter av dagen som är kvar för det ska jag göra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0