Stockholm

Idag har jag åkt hem från Stockholm, lite tråkigt för jag har haft en sååå kul helg.

I Fredags så åkte jag och min mamma upp till Stockholm och när vi kom dit väntade vi på
de vi skulle bo hos. När de kom så hade jag och min mamma gjort det mysigt med ljus och sånt.
Senare så fick vi skjuts in till Globen för att se idol finalen. Så sjukt bra platser jag och min mamma hade.
Vi satt jättenära scenen och på raden bakom satt Mariette, en av deltagarna i Idol och två rader
bakom satt Rabih, eddie, nicklas och erika. Fick en bild på Rabih. :)

Sen efter idol åkte vi hem och sov.

På lördagen så när vi hade ätit frukost skulle vi ut och gå runt en sjö och jag är ju inte en sådan som
gillar att vara ute och gå i skogen och sånt.
Men det var faktist roligare än vad jag trodde och sen när vi kom fram till en rastplats hade jag och min
mamma en plan. Så vi tog konfetti som vi hade samlat på oss under idol och slängde det på de andra.
Fett kul, haha :D
Det tog bara två timmar att gå runt sjön. Kan tänka mig att gå runt där igen om det skulle vara så.

Sen när vi kom tillbaka till huset så tog vi det lungt och duschade och kollade på tv.
Klockan gick så jäkla långsamt tyckte vi. För vi fyra eller om det var fem var vi hungriga och kunde tänka
oss att äta kvällsmat men vi ville ändå inte äta så tidigt.
Men efter ett tag så åt vi Tacos och sen så spelade vi lite kort, skit kul,kollade också på tv.

Sen så gick jag och min kompis till hennes hus/rum och kollade på en film. Det gick ju inte så bra att kolla
på filmen om man säger så.

Om man säger såhär så skulle jag vilja spola tillbaka tiden. :)

Några bilder från helgen kommer nog upp imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0