20 sanningar

20 sanningar om mig

1. Jag tycker Liza är sjukt snäll <3

2. Jag har spelat fotboll i 4år.

3. Jag har bott utomlands.

4. Jag brukar kolla på mig själv och säga att jag är snygg. hah :D

5. Jag saknar att inte ha en stuga att åka till på sommaren längre :(

6. Jag gillar inte att jag och Liza bor så långt ifrån varandra.  :(

7. Jag längtar till sommaren.

8. Jag åkte skatebord när jag var mindre.

9. Jag tycker att man duger som man är.

10. Jag gillar ibland när det regnar ute men då ska man vara inne :)
 
11. Finns en person som jag tycker är söt :$

12. Jag ska börja gymma. Tummen upp på de :D

13. Jag brukar dansa för mig själv, bara ibland

14. Jag sparar på alla mina mynt för att kunna göra något kul i sommar.

15. Jag gillar varma sommardagar

16. Jag är rädd för spindlar, sånna stora.

17. Jag gillar att fota och ska få ett objektiv i julklapp

18. Jag blir alltid lite rädd när en gammal gubbe sätter sig brevid mig på spårvagnen eller bussen

19. Jag får typ alltid något klädesplagg i julklapp eller när jag fyller år

20. Jag tycker det var as bra att Erik vann Idol

Kommentarer
Postat av: Ness

Kan ja lova :O

men skönt ändå :D

2009-12-18 @ 12:52:10
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

T S U K I I
RSS 2.0